fredag 21 maj 2010

Byxornas tur!






Dessa byxor alltså. Tre byxor som jag inte använder för att jag av olika anledningar inte känner mig snygg/bekväm/nöjd i dem. Det måste bli en ändring. En ändring "full of love" i detta projekt All is full of love. Jag måste hitta kärleken till dessa byxor igen. Två av dem är köpta på secondhand och ett par har jag köpt på rean på Monki. Dem lila fantastiska Manchesterbyxorna ska få dragkedjor längst ner och sys in så att de är avsmalade vid anklarna. Monki-jeansen (extremt höga och stora) ska sys in i midjan på fyra ställen, två fram och bak, och även de ska få dragkedjor längst ner, för de är nästan omöjliga att ta av sig dem. Det sista paret jeans ska sys in i midjan, och sen får jag se hur jag vill ha benlängderna -de är för långa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar